1

Jeg har ikke modtaget min ordre?

Vores varer sendes med Post Danmark eller GLS. Når pakken forlader vores lager, får du altid en sms og en email med informationer på din pakke og et Track & Trace link så du kan følge din pakke. Har du ikke modtaget denne sms eller email så tjek din ordrebekræftelse, som er sendt til din emailadresse og se om du har indtastet forkert telefon nummer. ( Har du indtastet forkert emailadresse så har du ikke modtaget nogen email) Har du hverken modtaget ordrebekræftelse eller sms med Track & Trace link, så har du indtastet en forkert email adresse og telefonnummer. Kontakt derefter vores kundeservice. ( Flere kunder kommer til ved en fejl, at skrive deres emailadresse med stort start bogstav når de bestiller via deres mobil. Det er en af de største grunde til at de ikke modtager en ordrebekræftelse og et Track og Trace link.

Hvor lang er leveringtiden?

Leveringstiden er normalt 1-3 hverdage. Ved bankoverførsler kan leveringtiden være længere, da vi først afsender ordren når vi kan se pengene på vores konto.

Hvad koster fragten?

Det afhænger af hvilket fragtfirma du vælger på kassesiden, og om du vælger med eller uden omdeling

Jeg har brug for varen inden en bestemt dato. Kan det lade sig gøre?

Vi leverer normalt inden for 1-3 hverdagedage, men hvis du føler dig usikker på, om vi formår at levere inden en bestemt dato, så kontakt kundeservice og vi fortæller dig om det kan lade sig gøre.

Er det bedst at vælge GLS eller Post Danmark?

Det er en smagssag. Bestiller du tæt på weekenden, så anbefaler vi at du bruger Post Danmark da de også leverer om lørdagen. Bestiller du f.eks med GLS som fragtfirma om torsdagen så kan du risikere at du først modtager din ordre Mandag eller Tirsdag ugen efter

Hvordan kan jeg betale?

Du kan betale med kreditkort ( Visa/dankort-mastercard-visa electron ) eller med kreditkort hos PayPal eller din PayPalkonto - eller via bankoverførsel/netbank

Er det sikkert at handle hos jer?

Det er fuldstændigt sikkert, da vi bruger en krypteret ssl forbindelse der gør det umuligt for hackere at se dine indtastede kreditkort oplysninger

Jeg har ikke fået nogen faktura?

Fakturaen bliver vedhæftet den mail der sendes ud når vi afsender din pakke. Har du af en eller anden grund ikke modtaget denne mail, så kontakt kundeservice via mail og så sender vi dig den igen. Har du oprette en konto hos os, så kan du også altid logge ind i dit kontrolpanel og hente din faktura igen

Rabatkoden virker ikke?

Er det en rabatkode du har fundet på nettet - så er den sikkert ikke gyldig mere. Er den et rabatkode du har fået af os - så er det sikkert et teknisk problem. Kontakt vores kundeservice på mail og så løser vi det

Hvorfor får jeg ikke nogen ordrebekræftelse?

Hvis du ikke får nogen ordrebekræftelse tilsendt på mail så kan der være 2 grunde. 1. Du har indtastet en forkert emailadresse. ( Et generelt problem når folk bestiller over deres mobil. Mobilen har det med at skrive det første bogstav i email adressen med stort. ) 2. Ordrebekræftelsen er røget i din spamboks.

Kan jeg fortryde mit køb?

Selvfølgelig kan du det! Ifølge dansk lovgivning, har du 14 dage fortrydelsesret, når du handler online. Det synes vi er for lidt, så vi har forlænget fristen til 30 dage. Du kan returnere varen, forudsat den er ubrugt, røg og lugtfri og i ubrudt emballage. Vi betaler det fulde beløb tilbage til dig. Det eneste du er nødt til er at betale portoen, når du sender varen tilbage til os. Print og udfyld venligst den fortrydelsesformular du finder et link til nederst på siden eller under vores handelsbetingelser

Hvordan returnerer jeg en vare?

Du sender den til : Giggles - Slotsøvejen 10 - 6000 Kolding

Får jeg alle mine penge tilbage?

Ja vi tilbagebetaler alle dine penge. Den eneste udgift du har er prisen på portoen for at sende varen retur. Den dækker vi ikke

Kan jeg bytte til en anden størrelse?

Det kan du sagtens, men du betaler selv for portoen retur og for portoen for at få tilsendt en ny størrelse. Vi kan desværre ikke dække den omkostning, da prisen på vores varer er så billige at det i sidste ende ville give et kæmpe underskud. Vi anbefaler derfor at du tjekker vores størrelsesguider inden at du bestiller.

Hvad gør jeg hvis den vare jeg har købt er defekt?

Kontakt os hurtigst muligt på mail. Så får du enten en ny vare eller pengene retur

Min pakke er blevet beskadiget under fragten?

Hvis du allerede ser at pakken er beskadiget når du modtager den af fragtfirmaet, så skal du enten nægte at modtage varen eller modtage den med forbehold. ( Opret en skadesag på stedet når du henter pakken) Har du fået pakken hjem - Så tag en masse billeder af den ødelagte pakke inden den bliver åbnet, og efter at den er åbnet . Kontakt vores kundeservice på mail og send os billederne. Så overtager vi sagen og sørger for at du får en ny vare eller pengen retur.

Jeg har et spørgsmål til et produkt. Hvad skal jeg gøre?

Du kan finde en del oplysninger om vores produkter på de forskellige produkt sider. Finder du ikke svaret der så er du velkommen til at sende os en mail, og så vil vil forsøge at svare på dit spørgsmål.

Har i varerne på Lager?

Vi har alle varer på lager, og det er umuligt at bestille en vare som ikke er. ( Dette gælder dog ikke vores baby body'es af eget design. De bliver først trykt når ordren er betalt- så leveringstiden på disse kan være op til 7 hverdage. )

Kan i give mig besked når en vare kommer på lager igen?

Det kan vi sagtens. Hvis varen ikke er på lager, så kommer der et lille felt frem på produktsiden, hvor du kan indtaste din emailadresse. Når varen så kommer på lager igen, så får du automatisk en email.

Kan jeg få en vare billigere hvis jeg køber mange?

Står du og skal bruge mange produkter af en enkelt slags eller flere ? Så kontakt vores kundeservice i god tid og så finder vi en god pris.

Må jeg bruge jeres billeder i en artikel eller på min blog?

Det må du gerne så længe, at du krediterer giggles.dk med et link til vores side eller produktsiden. Gør du ikke dette så anses det som et brud på Copyrighten.