Faqs By Levering & Forsendelse

Jeg har ikke modtaget min ordre?

Vores varer sendes med Post Danmark eller GLS. Når pakken forlader vores lager, får du altid en sms og en email med informationer på din pakke og et Track & Trace link så du kan følge din pakke. Har du ikke modtaget denne sms eller email så tjek din ordrebekræftelse, som er sendt til din emailadresse og se om du har indtastet forkert telefon nummer. ( Har du indtastet forkert emailadresse så har du ikke modtaget nogen email) Har du hverken modtaget ordrebekræftelse eller sms med Track & Trace link, så har du indtastet en forkert email adresse og telefonnummer. Kontakt derefter vores kundeservice. ( Flere kunder kommer til ved en fejl, at skrive deres emailadresse med stort start bogstav når de bestiller via deres mobil. Det er en af de største grunde til at de ikke modtager en ordrebekræftelse og et Track og Trace link.

Hvor lang er leveringtiden?

Leveringstiden er normalt 1-3 hverdage. Ved bankoverførsler kan leveringtiden være længere, da vi først afsender ordren når vi kan se pengene på vores konto.

Hvad koster fragten?

Det afhænger af hvilket fragtfirma du vælger på kassesiden, og om du vælger med eller uden omdeling

Jeg har brug for varen inden en bestemt dato. Kan det lade sig gøre?

Vi leverer normalt inden for 1-3 hverdagedage, men hvis du føler dig usikker på, om vi formår at levere inden en bestemt dato, så kontakt kundeservice og vi fortæller dig om det kan lade sig gøre.

Er det bedst at vælge GLS eller Post Danmark?

Det er en smagssag. Bestiller du tæt på weekenden, så anbefaler vi at du bruger Post Danmark da de også leverer om lørdagen. Bestiller du f.eks med GLS som fragtfirma om torsdagen så kan du risikere at du først modtager din ordre Mandag eller Tirsdag ugen efter