Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Bestilling 

Alle priser på websitet er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er i danske kroner.

Når du handler med Giggles.dk indgås aftaler på dansk.

Et køb af vores produkter består af 3 trin.

1. Søg efter den eller de varer, du har brug for, og læg dem i indkøbskurven. Fortsæt derefter til indkøbskurven - Kasse

2. Indtast dine personlige oplysninger, leveringsadresse osv. Vælg betalingsmetode, og indtast de nødvendige oplysninger.

3. Accepter vores Handelsbetingelser og klik på Afgiv Ordre.  Dit køb er nu gennemført.

Reklamationer

Du har altid 24 måneders reklamationsret jf. købeloven. Det betyder at du kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage, eller hvis ønsket afslag i prisen, helt afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig af, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået på grund af forkert brug, slitage eller anden skadevoldende adfærd. Din ret til at reklamere kan dog ophøre, før reklamationsfristen er udløbet, hvis varen ikke er beregnet til at holde i to år, eller den ved naturligt brug er slidt op inden fristens udløb.

Der skal reklameres inden rimelig tid efter at du har opdaget manglen på varen. Hvis der reklameres inden for to måneder efter at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.

VARE BESKADIGET UNDER TRANSPORT

Modtager du en pakke, der har synlige tegn på skader under transport, er det vigtigt, at du modtager pakken med forbehold, eller alternativt åbner pakken, mens fragtfirmaets personale ser på. Hvis indholdet har taget skade, skal der laves en erstatningssag med det pågældende fragtfirma . Fragtfirmaets personale kan hjælpe dig med at lave erstatningssagen. Det er vigtigt, at du straks gør indsigelser mod pakkens tilstand, og ikke kvitterer for modtagelsen uden forbehold.

Det er også muligt at nægte modtagelse på en beskadige pakke. Den vil så komme retur til os til kreditering. Er skaden ikke synlig ved modtagelse, kan du stadig lave en erstatningssag. Dog skal du sørge for at tage kontakt til fragtfirmaet hurtigst muligt, da de efter nogle dage ikke længere vil erstatte en beskadiget vare. For Post Danmark er denne periode 7 dage. I alle tilfælde er det klart en fordel at starte erstatningssagen øjeblikkeligt, skaden opdages.

FORTRYDELSESRET

Du har ret til at fortyde dit køb i følge Forbrugeraftaleloven, dog skal varen returneres til os senest 30 dage efter, at du har modtaget den. Vi gør opmærksom på, at varen skal returneres intakt i den originale emballage, som varen blev leveret i. Manglende eller beskadiget original emballage, røg eller svedlugt resulterer i, at din fortrydelsesret bortfalder da det ville være umuligt for os at sælge varen igen Når du ønsker at fortryde et produkt skal oplyse os fortrydelsen igennem brev eller email inden rettens udløb - Det er en fordel at benytte Fortrydelses formularen, men det er dog ikke et krav. Udfyld formularen og send den til os via mail. Udskriv den også og vedlæg den sammen med varerne du returnerer. Det fremmer ekspeditionstiden. Du betaler selv fragtomkostningerne ved returnering af en fortrydelse

Hvordan returnerer jeg en ordre?

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller sendt uden omdeling. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse. Har du sendt en vare retur vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation. Du skal pakke din ordre med en kopi af din ordrebekræftelse eller faktura påført grund for returnering og lægge den i en beskyttende kuvert/pakke. Mærk pakken "varer retur". Vi anbefaler forsikring i forhold til forsendelsens værdi. Pakken SKAL sendes til: Giggles Slotssøvejen 10 6000 Kolding

Returnerer du en vare pga af en defekt, så kontakt altid kundeservice først. Så sender vi dig en Returlabel.

Sikkerhed & Fortrolighed

BETALING

Dit privatliv er vigtigt for os. Vores betalingsløsning er derfor baseret på SSL-standarden, hvilket betyder, at de oplysninger, du afgiver i forbindelse med din betaling, er beskyttet ved kryptering. Som krypteringsform ved elektronisk handel er SSL-standarden almindeligt udbredt og betragtes som en meget sikker løsning. Ved bestillingen vælger du selv, hvordan du vil betale – enten forud med kreditkort via Stripe, der er en betalingsgateway, Bankoverførsel eller PayPal

PERSONDATA POLITIK

Dine personoplysninger lagres i vores kunderegister, Giggles.dk er ansvarlig for disse oplysninger og bruger dem til at sende dig varer og informere dig, hvis der skulle opstå problemer med din levering. Du har altid mulighed for at få oplyst, hvilke oplysninger vi har registreret om dig, og du kan i henhold til Persondataloven gøre indsigelse mod en evt. registrering. Persondata bliver ikke sendt krypteret

Levering

Vi leverer direkte til dig i forsvarlig transportemballage og i det omfang, der findes produktbeskrivelser og brugervejledninger til varen, medfølger disse. Vores leveringstid er normalt 1-3 hverdage, dog kan leveringstiden på Baby Body's, af Giggles.dk's eget design, godt tage op til 7 hverdage, da de ikke er lagervare og bestillingen først bliver sendt til vores trykkeri, når vi har modtaget din betaling. Levering af varer købt på vores webshop sker med Post Danmark eller GLS til hele Danmark.

Vi forbeholder os retten til at sende med et andet fragt/leverings firma end det der er blevet valgt når ordren er afgivet. ( Vi kan finde på at sende dine varer med GLS i stedet for Post Danmark, da de er billigst ved store pakker)

Bemærk, at ansvaret for varen overgår til dig på leveringstidspunktet.